dijous, 9 de juliol de 2015

amanida d'albergínia escalivada

PER QUÈ NO?

Per què no batejar-ho com a amanida? De fet l'albergínia no és crua i està escalivada, però és un plat que mengem fred i és per això que ho he batejat com a amanida, com també podem dir "amanida de pasta" o "amanida d'arròs". Proveu-la és refrescant i boníssima i si compreu l'albergínia ja escalivada és un segon fer-la. Ja sabeu que jo us recomanao comprar plats elaborats de qualitat. Jo l'escalivada la compro en una parada al mercat que la fan boníssima, és casolana i és ben bé com si l'hagués fet jo a casa. El que em passa és que a casa jo no puc fer barbacoa... Si teniu la sort de trobar-ne una així no parareu d'inventar-vos plats amb l'escalivada. Com aquests altres d'aquí: entrepà d'ou ferrat i escalivadatorrades amb escalivada i anxovesbotifarra amb escalivadapuré d'albergínia amb pa pitaamanida de mongetes amb escalivadapebrot amb olives o coca amb escalivada.
Fixeu-vos que jo miro per vosaltres, us he posat una recepta que no te gens de feina, ideal per l'estiu!









INGREDIENTS:

2 albergínies escalivades

12 daus de formatge feta

4 nous

oli

sal i pebre


Ja ho veieu quatre ingredients. 

Tallem l'albergínia a tires i l'amanim amb oli i sal. L'oli que no sigui escàs. En canvi de sal no us passeu que hi posarem el formatge feta. Hi molem una mica de pebre negre per damunt també.

Per damunt hi posem els daus de formatge feta que li donen un gustet salat.

Esmicolem les nous i les tirem per damunt.

Ho deixem reposar una mica a la nevera perquè sigui ben fresquet i a menjar!

2 comentaris:

  1. Senzilla i boníssima, segur! Jo no tinc barbacoa i l'he de fer al forn, reconec que amb llenya queda molt millor....
    Anna

    ResponElimina
  2. I tant Anna, al forn també es pot fer. Però aleshores ens perdem el gustet de fum que tan ens agrada! Un petó!!

    ResponElimina