dilluns, 25 d’abril del 2016

brownie de xocolata

PECATS DOLÇOS

Tinc moltes receptes de verdures al bloc i de pecats en tinc molt pocs, però trobo que un brownie era imprescindible. Proveu de fer-lo no és molt complicat i el resultat és espectacular. Crec que amb l'edat em vaig tornant més dolça en el gust. No era gens de menjar dolços i ara m'agraden una mica més. De totes maneres no veureu receptes empalagoses de sucre en el bloc. No puc evitar que les receptes que faig siguin del meu gust, de fet sempre me les menjo després de la foto, nyam!






INGREDIENTS:

125 g de xocolata per fondre

125 g de mantega

130 de sucre

2 ous

50 g de farina

2 tasses de cafè de trossos de nous

1 cullerada de cafè de canyella


Escalfem el forn a 150º. Forrem amb paper de forn un motlle quadrat que sigui ample, com de 25cm x 25 cms o bé rectangular de 22cm x 33 cms aproximadament. Volem que quedi ben escampat i pla.

Posem la xocolata al bany maria amb una tassa que pugui anar dins d'un pot amb aigua. Posem el popt amb aigua al foc i damunt hi posem l'altre recipient amb la xocolata i la mantega. Ho deixem que l'aigua escalfi la xocolata i la desfaci. Ho remenem tot amb la mantega fins que sigui fi i la traiem del foc.

Batem els ous amb el sucre fins que blanquegi. Veureu que al cap d'una estona els ous canvien a un color més blanquinós i ja no se sent soroll de vidres trencats.

Un cop la xocolata una mica refredada la barregem amb la barreja dels ou i sucre i hi afegim la farina tamisada, perquè no se'ns facin grumolls. Això vol dir que la poseu en un colador i l'aneu espolsant damunt de la barreja i que caigui en forma de pluja. L'anem incorporant a la rsta de la barreja i al final hi afegim també la canyella i les nous.

Aboquem la massa al motlle i ho posem al forn 20 minuts.

Es fa com una crosta per fora i per dins queda una mica més humit.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada