dijous, 15 de setembre del 2011

gaspatxo de remolatxa


VARIETATS DE GASPATXO

Una vegada us vaig confessar que jo comprava el gaspatxo ja fet. Sí nois, va ser  en un moment de debilitat, quan us ho vaig confessar! La veritat és que no em fa vergonya, quan trobes un producte ja fet que és natural i a més a més bó, crec que l'has d'aprofitar. Això no vol dir  que no puguis fer variacions sobre el gaspatxo i et faci gràcia fer-ho un dia.
Aquest és el cas del gaspatxo de cireres o d'aquest gaspatxo de remolatxa que és boníssim, la remolatxa li aporta una suavitat i una dolçor especial. Aquesta recepta me l'ha passat la meva amiga Rosa, que és un excel·lent cuinera i em pentina superbé. Un petó guapa!







INGREDIENTS:

 3 tomàquets

1 paquet de remolatxa cuita (dues remolatxes)

1 tros de pebrot vermell

1 tros de ceba

1 tassa de café de vinagre de vi

1 tassa de café d'oli 

sal

Poseu tots els ingredients en una batedora de got i tritureu-los bé. No cal pelar els tomàquets, el tros de ceba poseu-lo pelat, és clar. Tasteu-lo i corregiu el que us sembli, potser una mica més de sal, potser està massa espès  o ha quedat massa fort de vinagre i hi posem una mica d'aigua, potser li falta una mica de sal o una mica d'oli per donar-li suavitat. En fi, és molt important tastar-lo perquè els ingredients no son exactes, i no son mai iguals, de vegades els tomàquets poden ser més àcids, etc. Si noteu que tot i passar-lo molt encara no ha quedat prou fi el podeu colar també. 

Serviu-lo fred i acompanyat de trossos de pernil o ou dur tallat petit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada